Proeftrainen

Aanmelden

Lijkt het je leuk om lid te worden van MHCB, maar wil je eerst een paar trainingen meedoen om te kijken of je hockey en de club leuk vindt? Dat kan!

Je kan bij MHCB geheel vrijblijvend 3 gratis proeftrainingen meedoen. Zo kunnen jij en de leden van MHC Bennebroek kennis met elkaar maken en krijg je de eerste beginselen van hockey aangeleerd, als je die nog niet beheerst.

Aanmelden

Is jouw kind tussen de 4 en 12 jaar? Dan kun je hem of haar aanmelden via dit formulier. We willen graag je volledige naam weten, een e-mailadres om te communiceren, een telefoonnummer voor als we vragen hebben of als de training onverwacht niet doorgaat en bij opmerkingen kun je zelf nog zaken kwijt, zoals vorige clubs, hockey-ervaring enzovoorts.

Na 3 trainingen blijven?

Vind je hockey leuk na de 3 trainingen? Dan meld je je aan als lid. Je wordt dan in beginsel trainingslid: je mag dan mee blijven trainen met de groep. Zodra je eraan toe bent om wedstrijden te spelen en er is plek in een team dan wordt je door je lijncoördinator of TC op de hoogte gebracht.

Van meetrainen naar meespelen

In mei worden de teams ingedeeld voor het volgende seizoen. Dat betekent dus dat als je hockey leuk vindt, je in het volgende seizoen in een team ingedeeld wordt. Een hockeyseizoen loopt van september tot juni.